Bijvoeren in onze vijver!!!

Vanaf april 2018 gaan we als vereniging op de doordeweekse dagen de vis in onze vijver bijvoeren!
Dit is een project in samenwerking met Sportvisserij Zuid-West Nederland waar we als vereniging subsidie voor hebben aangevraagd en gekregen.
Het voeren start in april als de watertemperatuur boven de 10 graden komt. Gestopt wordt als de watertemperatuur in het najaar weer onder de 10 graden komt, dat zal ongeveer in de maand oktober zijn.
Door het bijvoeren krijgen de vissen een betere conditie en overleeft meer vis.

Het Boekje is vervangen naar Digitaal

publicatiedatum: Vrijdag, 19 januari 2018

Geen boekje meer Op www.mijnsportvisserij.nl kun je aangeven dat je geen papierenlijst meer wilt ontvangen. Maar je moet ook aangeven bij spotvisserij Nederland als je wel een boekje wild, omdat je geen telefoon hebt die daarvoor geschikt is..Dat is niet alleen beter voor het milieu, maar bespaart ook kosten. Bovendien is VISplanner altijd up-to date en gebruiksvriendelijker via de Google Maps kaart. • Ga naar www.mijnsportvisserij.nl • Registreer je eenmalig of login • Kies 'Viswaterlijst' in het menu (Koppel indien nodig nu eerst je VISpassen aan je account onder 'VISpassen) • Zet indien nodig het schuifje op 'Digitaal' en klik op 'Wijzigingen opslaan'.

Uitgiften Dagvergunningen

publicatiedatum: Dinsdag, 26 december 2017

Vispas --> Betaal op tijd + belangrijke informatie !!!

publicatiedatum: Dinsdag, 26 december 2017