Regelement alle viswedstrijden

Maandag, 21 september 2015

t'Bers'Kuiltje aan de Kattenbergseweg

Regelement Viswedstrijden Hsv 920 De Drie Baarzen Oost West en .Middelbeers Eerste signaal vissen en voeren daarna alleen licht bijvoeren, Tweede signaal einde wedstrijd. Max. 15 st. brasem in leefnet voorns mogen erbij,zeelt telt als brasem,meer vis tweede leefnet gebruiken. Meer dan 15 brasems of Zeelt in een net ,telt hele net niet mee ! Heeft u twee netten a.15 stuks brasem of zeelt per net,dan vis om en om in leef net plaatsen, Leefnetten Minimaal 3 m. Katapult gedoogd op eigen risico,Cuphengel max 10 m. Tijdens het vissen niet met tweede hengel bijcuppen. Volgende drie regels gelden niet voor het,Onderling Concours. Dobber moet lood kunnen dragen, Voerkorf verboden Hengellengte max. 10 m. Max. 1.50 kg voer, Verse de varse verboden. Gekleurde maden verboden, Snoek en paling telt niet mee. Organisatie wenst U een goede vangst.